Onze
Diensten

Technisch beheer

#

Technisch beheer

Evenementen die buiten of binnen plaatsvinden, we hebben de kennis en vaardigheden voor de technische coördinatie van uw event. We zorgen onder andere voor de coördinatie van de leveranciers, het beheer van de licenties en de indeling van uw event.

Crew

#

Crew

Hebt u personeel nodig? Wij kunnen je technici, stage hands, roadies, forklifters, runners, riggers, catering assistenten, tourmanagers,  backliners, kleermakers, followspot operators,… en meer aanbieden zodat de deuren van je evenement op tijd opengaan.

Consultancy: technisch, beveiliging en medisch

#

Consultancy: technisch, beveiliging en medisch

Als je al je eigen team hebt om je evenement tot stand te brengen, maar nog advies nodig hebt voor het technische, veiligheid of medische aspect, kunnen we je helpen. Welke vergunningen en goedkeuringen vereist zijn, wat voor podium je kan bouwen, welke leverancier het beste voor jou is,…zijn vragen die we gewend zijn te beantwoorden.

Artistieke productie en tour management

#

Artistieke productie en tour management

Voor de artistieke productie en artiestenonthaal, zijn we in staat om te onderhandelen over de contracten en riders. Daarna voldoet ons team aan de behoeften van de artiesten op de dag van het evenement : het boeken van hotels, vervoer, het klaarzetten van de kleedkamers,…

Daarnaast helpen we artiesten ook met hun tournée in België en het buitenland.

Onze catering partner

#

Onze catering partner

Catering service gespecialiseerd in event management, onze partner Taste Eat geeft opnieuw kracht aan je team en verwent de smaakpapillen van je gasten met heerlijke maaltijden. Of het nu voor 50 of 500 personen is, catering voor personeel, artiesten, voor Meet and Greets of een geheel andere formule, Chef Valentino bereidt zijn gerechten met alleen maar verse producten. 

Verhuur event materiaal

#

Verhuur event materiaal

Je bent op zoek naar veiligheidsuitrusting (poeder of CO2-blussers), technische uitrusting (walkie-talkies), kleedkamer decor (spiegel, handdoeken)? Kom eens horen bij ons, wij kunnen het aan je verhuren. Daarnaast hebben we onze eigen voertuig zodat we het materiaal kunnen leveren.

Twijfel zeker niet om ons te contacteren om de volledige lijst te krijgen.

 

Algemene productie

#

Algemene productie

Ons team kan je helpen met alle stappen van je event, van de voorbereiding tot de uitvoering op de dag zelf. We verkrijgen de nodige vergunningen, kennen de beste leveranciers voor geluid, licht, tenten enzovoort. Tevens kunnen we ook risicoanalyses en preventie plannen uitvoeren.

3582

3582

crew tewerkgesteld

per jaar

Onze
Evenementen

Case studies Komende evenementen

Klik op een tegel om enkele case studies te zien

Festival

Festival

Evenement

Evenement

Parade

Parade

Artist management

Artist management

Prive evenement

Prive evenement

Sportevenement

Sportevenement

Corporate event

Corporate event

Vakbeurs

Vakbeurs

Televisie programma

Televisie programma

Concert

Concert

Terug naar evenementen

Festival

Festival

Festival

  • NRJ Music Tour
    Sinds 2016 @ WEX
    Algemene productie, technisch beheer, crew en huur
    • Meer dan 6000 kijkers
  • Esperanzah!
    Sinds 2013 @ de Abdij van Floreffe
    Algemene productie, technisch beheer, crew, artistieke productie, huur en catering
    • 400 uur preproductie in 2017, 3 podiums, 2 campings
  • Couleur Café
    Sinds 2014 @ Tour & Taxis
    Crew
    • Meer dan 150 contracten geanalyseerd
  • Rock Werchter
    Sinds 2013 @ Werchter
    Crew
    • 3363 werkuren, 34 werkdagen
Terug naar evenementen

Evenement

Evenement

Evenement

  • Bright Winter
    Sinds 2013, in het centrum van Brussel
    Site coordinator
    • Verlichting van 200 bomen
  • Neonsplash
    Sinds 2013 in België, Nederland, Duitsland en Dubaï
    Algemene productie, technisch beheer, crew, artistieke productie op de concerten, huur en catering
    • Al meer dan 15 Neonsplash feesten, 44000 liters verf, 14 kanonnen
  • Irisfeesten
    Sinds 2013 @ Place des Palais
    Algemene productie, technisch beheer, crew en huur
    • 150 tenten opgezet in 1 dag, 200 km gewandeld door onze coördinator in 6 dagen
  • Zelda
    2015 & 2016 @ Heineken Music Hall Amsterdam en Paleis 12
    Algemene productie, technisch beheer, crew en catering
    • 90-man orchestra
Terug naar evenementen

Parade

Parade

Parade

  • Pride4Everyone
    Sinds 2013, in het centrum van Brussel
    Algemene productie, consultancy van veiligheid & site en crew
    • 120 000 deelnemers, 27 paradewagens
  • ZomBifff Parade
    2013 @ Paleizenplein naar Muntplein
    Algemene productie en consultancy
Terug naar evenementen

Artist management

Artist management

Artist management

  • Saule
    Sinds 2012 in België en Frankrijk
    Tour management
    • Al meer dan 150 concerten
Terug naar evenementen

Prive evenement

Prive evenement

Prive evenement

  • Trouw van een prins
    2015 @ Cap Ferrat
  • ING
    2013 @ Mons Expo
    Algemene productie, technisch beheer, crew en huur
Terug naar evenementen

Sportevenement

Sportevenement

Sportevenement

  • World Padel Tour Brussels
    2017 @ Muntplein
    Algemene coordinatie
    • 3 dagen toernooi
  • World League Hockey
    2017 @ Fallonstadion, Sint-Lambrechts-Woluwe
    • 33 hockey spellen
    • Implementatie van tijdelijke voorzieningen: tribunes, camera en lichtmasten
Terug naar evenementen

Corporate event

Corporate event

Corporate event

  • The Voice Tour for Proximus
    2015 @ WEX en Forum Liège
    Algemene productie, technisch beheer en crew
    • Show van 1u30, signeersessie van 3u
  • BBQ ULB
    Sinds 2013 @ ULB
    Algemene productie, technisch beheer en crew
    • 12 barbecues geleverd per jaar, 115 tafels geleverd per jaar
Terug naar evenementen

Vakbeurs

Vakbeurs

Vakbeurs

  • Stripfeest
    Sinds 2013 @ Warandepark
    Algemene productie, technisch beheer en crew
    • 6000 vierkante meter, 100 000 mensen in een beschermd park
  • Sportbeurs
    Februari 2017 @ Brussels Expo
    Technisch beheer op het terrein

  • Vakantiesalon
    Februari 2017 @ Brussels Expo
    Technisch beheer op het terrein

 

Terug naar evenementen

Televisie programma

Televisie programma

Televisie programma

  • D6bels Music Awards + VIP
    Sinds 2016 @ Mediacité Luik
    Algemene productie, technisch beheer, huur en crew
    • 196 000 televisiekijkers in 2016
  • Make-A-Wish
    In 2013 & 2014 @ Brussels Expo, Paleis 5 en Paleis 12
    Algemene productie, sponsorhip, promotie, artistieke productie en communicatie
    • 300 000 televisiekijkers, 5000 aanwezigen, 5 artiesten per jaar
Terug naar evenementen

Concert

Concert

Concert

  • Michel Sardou
    2017 @ Vorst Nationaal
    Algemene productie, technisch beheer, crew, huur en crew catering
    • 3 concerten, 62 roadies, 12 riggers, 12 assistant caterers, 5 forklifters, 7 runners en 3 kleermakers
  • Muse + VIP
    2016 @ Paleis 12
    Algemene productie, technisch beheer, crew, artistieke productie op het concert zelf, huur en catering
    • 4 concerten, poduim van 360°, 10 vrachtwagens, 358 crew, 7 dagen, 510 handdoeken
  • Céline Dion
    2013 @ Sportpaleis Antwerpen

    Algemene productie, technisch beheer en crew
    • 181 crew tijdens 5 dagen
#

Bloc Party

#

Bon Iver

#

Vance Joy

#

Jamel Debbouze

633

633

evenementen gecoördineerd 

vorig jaar

 

ons
Team

#

Pierre-Alain Breeveld

General Manager

team
#

Stéphane Rischette

Project Supervisor

team
#

Charlotte Courbet

Communication & Administrator Manager

team
#

Christophe AkirA Couly

Project Supervisor

team
#

Jean-Michel Rocher

Project Supervisor

team
#

Emeline Bouchat

Human Ressources Manager

team
#

Stéphanie Pimpin Van Coppenolle

Crew Planner

team
#

Joël Delval

Project Supervisor

team

onze
Crew

Assistant catering

Backliner

Cherry-picker driver

Crew chief

Event coordinator

Followspot operator

Forklift driver

Manuscopic driver

Pre-shopping

Production man

Rigger

Runner

Preproduction

Security coordinator

Site coordinator

Stagehand

Stagehand steel

Stage manager

Light technician

Sound technician

Tour manager

Wardrobe

Doorheen de jaren hebben wij een ervaren en gekwalificeerd team kunnen samenstellen voor alle stappen van uw evenement : van de opbouw tot de afbraak van licht en geluid, podiums en nog veel meer.

Wij leiden ons personeel zelf op, zodat, in het bijzonder alle bestuurders van machines (heftrucks, hoogtewerkers,…) een geldig rijbewijs hebben.

Daarnaast dragen wij goede arbeidsomstandighden en verzekeringen hoog in het vaandel ; naleving van de wetten en roads die verzekerd zijn tijdens het werk en een verzekering burgerlijke aansprakelijkheid hebben.

Zin om deel te nemen ? Hierlangs

Geïnteresseerd om met ons te werken?

Vul ons formulier in met je gegevens en dan nemen we zo snel mogelijk contact met je op!

Status*
CV* (*.pdf,*.doc,*.docx,*.odt,*.jpg)
Pasfoto* (*.jpg,*.png)

roads
Portret

Over
ons

Oprichting van Step in Live

Crew tot uw dienst

Eerste werknemer

Artiesten en hun team worden gemiddeld per jaar ontvangen

7245 handdoeken voorzien

Vrachtwagens gelost gemiddeld in een jaar

Nieuwe kantoren voor nieuwe uitdagingen

Koffies gedronken op het kantoor gemiddeld per jaar

Twee nieuwe bureau werknemers aangenomen waardoor we nu in totaal met acht zijn

Contacteer ons

Hoofdzetel Waar we al gewerkt hebben

Step In Live SPRL

Avenue Gustave Latinis, 30
1030, Schaerbeek
Belgium

T - +32 (0)2 242 48 76
E - info@stepinlive.be

Openingsuren van het bureau
9-18h

Lid van BESA

Aboneer je op onze nieuwsbrief

Vorige edities :