Onze
Diensten

Crew only

#

Crew only

Hebt u personeel nodig? Wij kunnen je technici, stage hands, roadies, forklifters, runners, riggers, catering assistenten, tourmanagers,  backliners, kleermakers, followspot operators,… en meer aanbieden zodat de deuren van je evenement op tijd opengaan.

Algemene productie

#

Algemene productie

Ons team kan je helpen met alle stappen van je event, van de voorbereiding tot de uitvoering op de dag zelf. We verkrijgen de nodige vergunningen, kennen de beste leveranciers voor geluid, licht, tenten enzovoort. Tevens kunnen we ook risicoanalyses en preventie plannen uitvoeren.

Consultancy: technisch, beveiliging en medisch

#

Consultancy: technisch, beveiliging en medisch

Als je al je eigen team hebt om je evenement tot stand te brengen, maar nog advies nodig hebt voor het technische, veiligheid of medische aspect, kunnen we je helpen. Welke vergunningen en goedkeuringen vereist zijn, wat voor podium je kan bouwen, welke leverancier het beste voor jou is,…zijn vragen die we gewend zijn te beantwoorden.

Artistieke productie en tour management

#

Artistieke productie en tour management

Voor de artistieke productie en artiestenonthaal, zijn we in staat om te onderhandelen over de contracten en riders. Daarna voldoet ons team aan de behoeften van de artiesten op de dag van het evenement : het boeken van hotels, vervoer, het klaarzetten van de kleedkamers,…

Daarnaast helpen we artiesten ook met hun tournée in België en het buitenland.

Verhuur event materiaal

#

Verhuur event materiaal

Je bent op zoek naar veiligheidsuitrusting (poeder of CO2-blussers), technische uitrusting (walkie-talkies), kleedkamer decor (spiegel, handdoeken)? Kom eens horen bij ons, wij kunnen het aan je verhuren. Daarnaast hebben we onze eigen voertuig zodat we het materiaal kunnen leveren.

Twijfel zeker niet om ons te contacteren om de volledige lijst te krijgen.

 

Technisch beheer

#

Technisch beheer

Evenementen die buiten of binnen plaatsvinden, we hebben de kennis en vaardigheden voor de technische coördinatie van uw event. We zorgen onder andere voor de coördinatie van de leveranciers, het beheer van de licenties en de indeling van uw event.

750

evenementen gecoördineerd 

elk jaar

 

11.271

crews op locatie

vorig jaar

97.884

uuren werk vorig jaar

Onze
Evenementen

Case studies Komende evenementen

Klik op een tegel om enkele case studies te zien

Concert

Concert

Festival

Festival

Artist management

Artist management

Parade

Parade

Prive evenement

Prive evenement

Sportevenement

Sportevenement

Corporate event

Corporate event

Vakbeurs

Vakbeurs

Televisie programma

Televisie programma

Evenement

Evenement

Terug naar evenementen

Concert

Concert

Concert

  • twenty one pilots
    2019 @ Paleis 12
    Algemene productie, technisch beheer, crew, huur en crew catering
    • 78 roadies, 23 riggers, 5 forklifters et 4 runners.
  • Michel Sardou
    2017 @ Vorst Nationaal
    Algemene productie, technisch beheer, crew, huur en crew catering
    • 3 concerten, 62 roadies, 12 riggers, 12 assistant caterers, 5 forklifters, 7 runners en 3 kleermakers
  • Muse + VIP
    2016 @ Paleis 12
    Algemene productie, technisch beheer, crew, artistieke productie op het concert zelf, huur en catering
    • 4 concerten, poduim van 360°, 10 vrachtwagens, 358 crew, 7 dagen, 510 handdoeken
  • Céline Dion
    2013 @ Sportpaleis Antwerpen

    Algemene productie, technisch beheer en crew
    • 181 crew tijdens 5 dagen
Terug naar evenementen

Festival

Festival

Festival

  • NRJ Music Tour
    Sinds 2016 @ WEX
    Algemene productie, technisch beheer, crew en huur
    • Meer dan 6000 kijkers
  • Esperanzah!
    Van 2013 tot 2017 @ de Abdij van Floreffe
    Algemene productie, technisch beheer, crew, artistieke productie, huur en catering
    • 400 uur preproductie in 2017, 3 podiums, 2 campings
  • Couleur Café
    Sinds 2014 @ Tour & Taxis
    Crew
    • Meer dan 150 contracten geanalyseerd
  • Rock Werchter
    Sinds 2013 @ Werchter
    Crew
    • 3363 werkuren, 34 werkdagen
Terug naar evenementen

Artist management

Artist management

Artist management

  • Saule
    Sinds 2012 in België en Frankrijk
    Tour management
    • Al meer dan 150 concerten
Terug naar evenementen

Parade

Parade

Parade

  • Brussels Pride
    Sinds 2013, in het centrum van Brussel
    Algemene productie, consultancy van veiligheid & site en crew
    • 120 000 deelnemers, 27 paradewagens
  • ZomBifff Parade
    2013 @ Paleizenplein naar Muntplein
    Algemene productie en consultancy
Terug naar evenementen

Prive evenement

Prive evenement

Prive evenement

  • Coyote
    2019 @ Koninklijk Circus
    • Concert van Angèle
  • Trouw van een prins
    2015 @ Cap Ferrat
  • ING
    2013 @ Mons Expo
    Algemene productie, technisch beheer, crew en huur
Terug naar evenementen

Sportevenement

Sportevenement

Sportevenement

  • King of Brussels
    Sinds 2018 @ Paleis 12
    Algemene coordinatie
    • Boksgala
    • Meer dan 150 werknemers
  • World Padel Tour Brussels
    2017 @ Muntplein
    Algemene coordinatie
    • 3 dagen toernooi
  • World League Hockey
    2017 @ Fallonstadion, Sint-Lambrechts-Woluwe
    • 33 hockey spellen
    • Implementatie van tijdelijke voorzieningen: tribunes, camera en lichtmasten
Terug naar evenementen

Corporate event

Corporate event

Corporate event

  • The Voice Tour for Proximus
    2015 @ WEX en Forum Liège
    Algemene productie, technisch beheer en crew
    • Show van 1u30, signeersessie van 3u
  • BBQ ULB
    Sinds 2013 @ ULB
    Algemene productie, technisch beheer en crew
    • 12 barbecues geleverd per jaar, 115 tafels geleverd per jaar
Terug naar evenementen

Vakbeurs

Vakbeurs

Vakbeurs

  • Stripfeest
    Sinds 2013 @ Warandepark
    Algemene productie, technisch beheer en crew
    • 6000 vierkante meter, 100 000 mensen in een beschermd park
  • Sportbeurs
    Februari 2017 @ Brussels Expo
    Technisch beheer op het terrein

  • Vakantiesalon
    Februari 2017 @ Brussels Expo
    Technisch beheer op het terrein

 

Terug naar evenementen

Televisie programma

Televisie programma

Televisie programma

  • D6bels Music Awards + VIP
    Sinds 2016 @ Mediacité Luik
    Algemene productie, technisch beheer, huur en crew
    • 196 000 televisiekijkers in 2016
  • Make-A-Wish
    In 2013 & 2014 @ Brussels Expo, Paleis 5 en Paleis 12
    Algemene productie, sponsorhip, promotie, artistieke productie en communicatie
    • 300 000 televisiekijkers, 5000 aanwezigen, 5 artiesten per jaar
Terug naar evenementen

Evenement

Evenement

Evenement

  • Walking with Dinosaurs
    2018 @ Paleis 5
    Algemene productie, technisch beheer, crew en catering
    • 10 dags van load in, show en load out
    • Meer dan 200 meewerkers
    • Een tyrannosaurus met zijn kinderen, een brontosaurus, een brachiosaurus en twee diplodocus
  • Bright Winter
    Sinds 2013, in het centrum van Brussel
    Site coordinator
    • Verlichting van 200 bomen
  • Neonsplash
    Sinds 2013 in België, Nederland, Duitsland en Dubaï
    Algemene productie, technisch beheer, crew, artistieke productie op de concerten, huur en catering
    • Al meer dan 15 Neonsplash feesten, 44000 liters verf, 14 kanonnen
  • Irisfeesten
    Sinds 2013 @ Place des Palais
    Algemene productie, technisch beheer, crew en huur
    • 150 tenten opgezet in 1 dag, 200 km gewandeld door onze coördinator in 6 dagen
  • Zelda
    2015 & 2016 @ Heineken Music Hall Amsterdam en Paleis 12
    Algemene productie, technisch beheer, crew en catering
    • 90-man orchestra
#

Hozier

#

James Blunt

#

Girl in Red

#

Comic strip festival

#

Elbow

#

The Pretenders

#

The Dandy Warhols & The Black Angels

#

Joe Jackson

#

Joshua Bassett

#

Sidi Larbi Cherkaoui

#

Ken Karson

#

Aurora

#

Rumours of Fleetwood Mac

#

Melanie Martinez

#

Christopher

#

Crystal Fighters

#

Loïc Nottet

#

Bryan Adams

#

The Driver Era

#

Cœur de Pirate

#

Lizzy McAlpine

#

Glass Animals

#

Tindersticks

#

Picture This

#

Crowded House

#

Alors, on danse?

#

PartyNextDoor

#

Henri Moodie

#

Sum 41

#

Gavin Degraw

#

Tribute to Whitney

#

Les Choristes

#

Workals Orchestra

#

Niki

#

Brit Floyd

#

Deep Purple

#

Cigarette after Sex

#

The Last Dinner Party

#

Riverdance

" Voor ons is Step in Live niet zomaar een evenementenbedrijf, ze zijn echt begaan met onze jongeren kennis bij te brengen. De kans om verschillende actoren die bijdragen aan de ontwikkeling van grote evenementen gedurende heel het jaar in België heeft voor ons al veel deuren geopend. "

" Of het nu gaat om goede productiediensten of gewoon voor extra personeel, we hebben, elke keer, kunnen rekenen op de professionaliteit en de perfecte organisatie van hun teams. Wij raden hun aan met de ogen dicht! Ze hebben zeker een oplossing voor u. "

" De voorbije vier jaren heb ik enkel positieve reacties over jullie gehoord en ik zelf ben zeer tevreden over de samenwerking. "

ons
Team

#

Pierre-Alain Breeveld

CEO & Administrator

team
#

Stéphane Rischette

Venue & Project Manager

team
#

Joël Delval

Project Manager

team
#

Christophe AkirA Couly

Project Manager

team
#

Jacques Devleeshouwer

Crew Chief

team
#

Victoria Kilundu

HR & Crew Manager

team
#

Vincent Hublet

Production Manager

team
#

Stéphanie Pimpin Van Coppenolle

Crew Planner

team
#

Ruby Deflandre

Administrative Assistant

team
#

Fabrice Van Impe

Stage Manager & Crew Chief

team
#

Nicodème de Renesse

HR & Crew Manager

team
#

Antoine Simon

Crew Chief

team
#

Mélanie Lejeune

Crew Chief

team
#

Rodrigue Nalet

Crew Chief

team
#

Hanan Samouri

Technical Manager

team
#

Denis Rochez

Venue & Tour Manager

team

Over
ons

Oprichting van Step in Live
Onze eerste werknemer
26.948 uren werk
Nieuwe kantoren voor nieuwe uitdagingen
Twee nieuwe bureau werknemers aangenomen waardoor we nu in totaal met acht zijn
658 evenementen gehouden
Renovatie van het Koninklijk Circus van Brussel
Tien nieuwe werknemers aangenomen waardoor we nu in totaal met 18 zijn
Alle evenementen stoppen, Step is in lockdown
Daar gaan we weer, het kantoor groeit
97.884 uren werk
Al elf jaar !

onze
Crew

Doorheen de jaren hebben wij een ervaren en gekwalificeerd team kunnen samenstellen voor alle stappen van uw evenement : van de opbouw tot de afbraak van licht en geluid, podiums en nog veel meer.

Wij leiden ons personeel zelf op, zodat, in het bijzonder alle bestuurders van machines (heftrucks, hoogtewerkers,…) een geldig rijbewijs hebben.

Daarnaast dragen wij goede arbeidsomstandighden en verzekeringen hoog in het vaandel ; naleving van de wetten en roads die verzekerd zijn tijdens het werk en een verzekering burgerlijke aansprakelijkheid hebben.

Zin om deel te nemen ? Hierlangs
Status*
Student*
CV* (*.pdf,*.doc,*.docx,*.odt,*.jpg)
Pasfoto* (*.jpg,*.png)

Geïnteresseerd om met ons te werken?

Vul ons formulier in met je gegevens en dan nemen we zo snel mogelijk contact met je op!

*/ ?>

onze
Crew

Assistant catering

Backliner

Cherry-picker driver

Crew chief

Event coordinator

Followspot operator

Forklift driver

Manuscopic driver

Pre-shopping

Production man

Rigger

Runner

Preproduction

Security coordinator

Site coordinator

Stagehand

Stagehand steel

Stage manager

Light technician

Sound technician

Tour manager

Wardrobe

Doorheen de jaren hebben wij een ervaren en gekwalificeerd team kunnen samenstellen voor alle stappen van uw evenement : van de opbouw tot de afbraak van licht en geluid, podiums en nog veel meer.

Wij leiden ons personeel zelf op, zodat, in het bijzonder alle bestuurders van machines (heftrucks, hoogtewerkers,…) een geldig rijbewijs hebben.

Daarnaast dragen wij goede arbeidsomstandighden en verzekeringen hoog in het vaandel ; naleving van de wetten en roads die verzekerd zijn tijdens het werk en een verzekering burgerlijke aansprakelijkheid hebben.

Zin om deel te nemen ? Hierlangs

Geïnteresseerd om met ons te werken?

Vul ons formulier in met je gegevens en dan nemen we zo snel mogelijk contact met je op!

Status*
Student*
CV* (*.pdf,*.doc,*.docx,*.odt,*.jpg)
Pasfoto* (*.jpg,*.png)

roads
Portret

Contacteer ons

Hoofdzetel Waar we al gewerkt hebben

Step In Live SPRL

Avenue Gustave Latinis, 30
1140, Evere
Belgium

T - +32 (0)2 242 48 76
E - info@stepinlive.be

Openingsuren van het bureau
9-18h

Lid van BESA

Aboneer je op onze nieuwsbrief

Vorige edities :